Veelgestelde vragen

Verzenden jullie internationaal?
Ja, wij verzenden internationaal. Bij het afrekenen worden de verzendkosten berekend voor het desbetreffende land.

Wat is jullie retourbeleid?
Wij bieden een probleemloos retourbeleid op de meeste producten. Bent u niet tevreden met uw aankoop? Bekijk dan onze retourrichtlijnen voor meer informatie.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt ons bereiken via het contactformulier op de website en per e-mail. We staan klaar om u te helpen met al uw vragen of zorgen!

Wat is jullie gebruikelijke verzendtijd?
Onze producten worden meestal binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling verzonden.

Hoe lang duurt het meestal voordat mijn bestelling wordt geleverd nadat deze is verzonden?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd (maandag t/m vrijdag)* (in het reguliere seizoen). Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en de volgende dag geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen vanaf €40* is de verzending gratis. Voor bestellingen onder de €40* rekenen we €5,95 verzendkosten.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren diverse betaalmethoden voor uw gemak, waaronder:

  • Creditcards en debetkaarten (Visa, Mastercard, American Express)
  • PayPal
  • Shop Pay
  • Google Pay
  • UnionPay
  • Discover
  • Diners Club
  • iDEAL
  • Klarna

Is een account vereist om aankopen te doen op jullie website?
Nee, u hoeft geen account aan te maken; u kunt eenvoudig afrekenen als gast.

Is het veilig om mijn betalingsgegevens op jullie website in te voeren?
Zeker, onze website maakt gebruik van toonaangevende betalingsproviders, waardoor uw bank- en kaartgegevens tijdens het hele transactieproces veilig blijven.

Problemen met het plaatsen van een bestelling?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@jhypes.nl voor hulp.

Worden mijn gegevens veilig bewaard op jullie website?
Absoluut. Wij hechten veel waarde aan de bescherming van uw persoonlijke gegevens en hanteren strikte privacymaatregelen.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Ja, ruilen is mogelijk en volgt dezelfde voorwaarden als retourneren:

  • Het artikel moet zijn gekocht in onze online winkel.
  • Het artikel mag niet gebruikt zijn.
  • Het artikel moet in de originele verpakking zitten met alle labels, enz.
  • De aanvraag voor ruilen of retourneren moet binnen 30 dagen na levering worden ingediend.

Om een ruilverzoek in te dienen, gebruik alstublieft het formulier op de pagina "Contact". Een lid van ons supportteam zal zo snel mogelijk reageren.